Views of Managed Care – Ankieta studentów, rezydentów, wydziałów i dziekanów w Medical Schools w Stanach Zjednoczonych ad 5

Poziom konkurencyjności lokalnego rynku opieki zarządzanej nie miał związku z raportami dziekana o skutkach zarządzanej opieki (dane niepokazane). Przesłanie o zarządzanej opiece
Ogółem 46,6% wszystkich członków kadry naukowej, 26,7% dyrektorów szkolenia rezydentów w zakresie chorób wewnętrznych i pediatrii oraz 42,7% katedr wydziałów, zgłosiło, że przesłanie, które dostarczyli uczniom o zarządzanej opiece było negatywne. W przeciwieństwie do tego tylko 16,2 procent dziekanów twierdziło, że ich szkoły przekazują negatywny komunikat o zarządzanej opiece. Respondenci opieki podstawowej częściej niż specjaliści zgłaszali, że przekazali pozytywną informację o zarządzanej opiece medycznej (26,0% vs. 10,6%, P <0,001).
Wpływa na postawy studentów i rezydentów wobec zarządzanej opieki
Tabela 4. Tabela 4. Raport studentów i rezydentów o wpływach na opiekę zarządzaną. Tabela 4 pokazuje, w jaki sposób uczniowie i mieszkańcy postrzegają wpływ na ich postawy wobec zarządzanej opieki. Ogólnie rzecz biorąc, trzy najczęściej zgłaszane wpływy dotyczyły zajęć lub literatury medycznej (64,8%), członków wydziału podstawowej opieki zdrowotnej (60,8%) oraz wyspecjalizowanych pracowników naukowych (58,7%). Wśród studentów i mieszkańców zgłaszających te wpływy ponad 70% określiło wpływy jako negatywne. Ogółem 55,8 procent studentów i mieszkańców nie wykazało pozytywnego wpływu na ich podejście do opieki zarządzanej.
Narażenie na opiekę zarządzaną
Studenci medycyny czwartej roku oszacowali, że spędzili średnio 4,2 . 6,6% czasu pracy (w zakresie od 0 do 30 procent) w HMO lub w zarządzanych placówkach opieki, a mieszkańcy zgłosili, że spędzili 5,8 . 18,4 procent czasu klinicznego (zakres od 0 do 100 procent) w tych ustawieniach. W skali od 0 do 10, gdzie 0 oznacza brak ekspozycji i 10 bardzo dokładnych ekspozycji, uczniowie i studenci czwartego roku ocenili zakres swojej ekspozycji na opiekę zarządzaną odpowiednio na 3,6 . 2,6 i 4,4 . 3,3.
W sumie 75,4 proc. Dziekanów zgłosiło, że ich szkoły medyczne oferowały swoim studentom kursy z zakresu zarządzania lub wykłady; 65,8 procent wymagało od studentów podjęcia się kursów z zakresu opieki nad opieką. Ogółem 49,5 proc. Dziekanów zgłosiło, że ich szkoły medyczne oferowały doświadczenie kliniczne w zarządzanych placówkach opieki; 11,5 procent wymagało od studentów ukończenia rotacji klinicznej w systemie opieki zarządzanej.
Przygotowanie do praktyki zarządzania opieką
Deans ocenił przygotowanie absolwentów do praktyki w zarządzanych placówkach opiekuńczych na 5,8 . 1,9 w skali od 0 do 10, przy czym 0 oznacza całkowity brak przygotowania i 10 tak dokładnie przygotowanych, jak to możliwe. Przy zastosowaniu tej samej skali oceny uczniów klas czwartych dotyczące przygotowania do praktyki zarządzania (6,3 . 2,1) były niższe niż oceny mieszkańców z własnego przygotowania (6,8 . 2,2, P <0,01). Dla porównania, oceny studentów IV roku przygotowania do komunikowania się z pacjentami (8,7 . 1,2) i krytycznej analizy literatury medycznej (7,4 . 2,1) były znacznie wyższe niż oceny ich przygotowania do praktyki w zarządzanej opiece systemy (P <0,001). Podobnie, oceny mieszkańców dotyczące ich przygotowania do komunikowania się z pacjentami (9,0 . 1,3) i krytycznej analizy literatury medycznej (7,8 . 1,8) były również wyższe niż oceny ich przygotowania do praktyki zarządzania opieką (P <0,001) [więcej w: suprasorb, Choroba Perthesa, celiprolol ] [patrz też: objaw lasegue, objaw lasegue a, objawy chłoniaka ]