Wytyczne dotyczące oceny i zarządzania

My – lekarze i Medicare – ponosimy wspólną odpowiedzialność za prawie 20 miliardów dolarów, które zostaną wydane w 1999 r. Na usługi oceny i zarządzania. Artykuł Bretta (wydanie z 3 grudnia) na temat nowych wytycznych dotyczących kodowania usług lekarskich i towarzyszącego mu artykułu redakcyjnego przez ciebie i Angell2 rzucił trochę światła na to, jak stworzyć praktyczne wytyczne do dokumentowania usług oceny i zarządzania. Wytyczne te są niezbędne, aby pomóc lekarzom prawidłowo naliczać rachunki i umożliwić Urzędowi Finansowania Opieki Zdrowotnej (HCFA) odpowiednie zapłacenie za te usługi.
Twoje twierdzenie, że HCFA rozważało moderowanie wytycznych w odpowiedzi na głosowanie przez Dom Delegatów Amerykańskiego Stowarzyszenia Medycznego w czerwcu, było błędne. W kwietniu – dwa miesiące przed przyjęciem rezolucji przez Izbę Delegatów – HCFA ogłosiła, że wycofuje wytyczne dotyczące gruntownych zmian, a nowe wytyczne zostaną przetestowane pilotażowo przed wdrożeniem. Skrytykowałeś HCFA za niewielki postęp w uzyskaniu nowego programu dla wielu wyborów ubezpieczenia zdrowotnego (Medicare + Choice) z poziomu ziemi, za przyjęcie minimalistycznego podejścia do egzekwowania standardów Ustawy o Przenoszalności i Odpowiedzialności Ubezpieczenia Zdrowotnego, a także za nieprzestrzeganie opracować podejście do dostosowywania ryzyka dla planów opieki zarządzanej w ramach Medicare.
W dniu 26 czerwca 1998 r., HCFA opublikowała ostateczną zasadę ustanawiającą program Medicare + Choice, z wszystkimi wielokrotnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi przewidzianymi w ustawie. Będziemy wdrażać płatności dostosowane do ryzyka od stycznia 2000 r., Kiedy to Kongres zalecił zmianę. Egzekwowanie ustawy o przenośności i odpowiedzialności za ubezpieczenie zdrowotne jest przede wszystkim obowiązkiem państwa, ale w trzech stanach, które nie podjęły kroków w celu egzekwowania prawa, HCFA bezpośrednio egzekwuje wymogi w zakresie ochrony konsumentów.
Na marginesie niedokładności, zarówno Ty, jak i HCFA nie zgadzacie się co do tego, czy w ogóle powinny istnieć wytyczne dotyczące dokumentacji. Kontrola wydatków Medicare w 1997 r. Przeprowadzona przez Urząd Generalnego Inspektora Departamentu Zdrowia i Opieki Społecznej wykazała, że szacunkowo 20,3 miliarda dolarów zostało nieprawidłowo wypłacone, a usługi zgłoszone przez lekarzy stanowiły 29 procent tej kwoty. Znaczna część zidentyfikowanego problemu była spowodowana nieodpowiednią i niewłaściwą dokumentacją usług oceny i zarządzania.
Aby pomóc lekarzom w udoskonalaniu dokumentacji dotyczącej usług oceny i zarządzania, HCFA jest zaangażowana w tworzenie wytycznych promujących sprawiedliwe płatności dla lekarzy i nie umniejsza opieki nad pacjentami. Poświęcimy czas niezbędny do prawidłowego wykonania pracy, a my będziemy kontynuować konsultacje z lekarzami.
Robert A. Berenson, MD
Health Care Financing Administration, Baltimore, MD 21244
2 Referencje1. Brett AS. Nowe wytyczne dotyczące kodowania usług lekarzy – krok wstecz. N Engl J Med 1998; 339: 1705-1708
Full Text Web of Science MedlineGoogle Scholar
2. Kassirer JP, Angell M. Wytyczne dotyczące oceny i zarządzania – fatalnie błędne. N Engl J Med 1998; 339: 1697-1698
Full Text Web of Science MedlineGoogle Scholar
Jako dwaj lekarze w Komitecie Doradczym ds. Bieżącej Proceduralnej, którzy stworzyli endokrynne badanie jednosystemowe, całkowicie się z Tobą zgadzamy, Angell i Brett Myśleliśmy, że to nieuniknione, że HCFA użyje analfabetów medycznie niepiśmiennych do złapania oszustw w zakresie oceny i usług zarządzania, więc musieliśmy dać tym recenzentom coś do zliczenia. Oprócz naszej własnej listy, próbowaliśmy dostarczyć system ważonych wartości, aby diagnoza choroby Cushinga miała trzy punkty, podczas gdy rejestrowanie ciśnienia krwi, pulsu i temperatury przez osoby niefizyczne byłoby równe jednemu punktowi (tj. , jedna jednostka w skali oceny i wartości względne zarządzania). Zasugerowaliśmy, że inne specjalizacje również tworzą własne systemy ważone.
Z wyjątkiem doradztwa, uważamy, że oparcie zwrotu kosztów na czasie spędzonym z pacjentem surowo karuje skutecznych i doświadczonych lekarzy i nagradza wolniejszych, mniej doświadczonych lekarzy. Internista, który po pięciu wizytach i wyczerpującej obróbce wysyła pacjenta z siniakami do hematologa, który natychmiast wysyła go do endokrynologa w celu oceny choroby Cushinga, nie powinien otrzymać więcej odszkodowania niż hematolog. Jeśli doskonałość i doświadczenie są karane lub nie są nagradzane, dlaczego lekarz powinien się starać, aby stać się skutecznym lub rozwinąć wiedzę specjalistyczną.
Nasze osobiste doświadczenia z tymi wytycznymi miały ciekawy efekt. Jeden z nas opuścił praktykę medyczną, aby pracować w legislaturze stanu Kalifornia; drugi stał się lekarzem dla zdesperowanych i elity, tak zwanego lekarza-uchodźcy , który opiekuje się uchodźcami z organizacji opieki zdrowotnej, zarządza opieką, a wkrótce także z Medicare. Nie sądzimy, że możemy zatrzymać juggernautę, ale może uda nam się spowolnić lub zatrzymać marnowanie amerykańskiej medycyny.
Morton H. Field, MD
300 południe Beverly Dr., Beverly Hills, CA 90212
Michael Ashcraft, MD
Biuro senatora Jackie Speier, Sacramento, CA 95814
Poza krokiem wstecz i fatalnym błędem, wytyczne dotyczące oceny i zarządzania produktem Medicare są receptą na psoty. Czeladnik programista komputerowy mógłby napisać program, który nie tylko zakwalifikuje, ale także pomoże lekarzowi w dostarczeniu właściwej dokumentacji dla danego poziomu zwrotu kosztów. Mogę wyobrazić sobie ekran pokazujący poziom refundacji, który lekarz udokumentował i dostarczając sugestii, aby osiągnąć wyższy poziom. Oczywiście byłoby to granie w system, ale dokumentacja byłaby przejrzysta, czytelna i praktycznie bezsporna. Zamiast poprawy jakości opieki i kontrolowania kosztów, sztywne przestrzeganie wytycznych dotyczących oceny i zarządzania może w związku z tym prowadzić do zwiększenia wydatków, jeśli lekarze będą korzystać z wygenerowanej komputerowo dokumentacji.
Rozwiązaniem dla HCFA i ubezpieczycieli jest rezygnacja z kooptacyjnej medycyny, a dla społeczności medycznej opowiadanie się za użytecznymi alternatywami. Możemy zacząć od stwierdzenia, że obecny system opiera się na błędnym założeniu, w którym praca lub działalność jest podstawą do odszkodowania. Wytyczne dotyczące oceny i zarządzania są próbą ilościowego określenia pracy wykonanej w ramach opieki ambulatoryjnej; ich związek z poprawą zdrowia jest bardziej niejasny. Potrzebujemy zachęt do poprawy zdrowia zamiast zwiększania korzystania z usług opieki zdrowotnej Będzie to wymagało znacznie więcej wiedzy na temat powiązań między działaniami lekarzy a stanem zdrowia pacjentów.
Harry P. Wetzler, MD
10666 NE Manor Ln., Bainbridge Island, WA 98110
. . . Nie mogę uwi
[więcej w: ceftriakson, Leukocyturia, anakinra ]
[podobne: objaw lasegue, objaw lasegue a, objawy chłoniaka ]